Czas trwania: 1:15 h

Cena: 240 zł

Terapia nerwu błędnego dla dzieci

scroll down
terapy element

Opis terapii

zdj

Efektywne podejście

Nerw błędny, jeden z najważniejszych nerwów w ciele, pełni kluczową rolę w regulacji funkcji narządów wewnętrznych, w tym serca, układu oddechowego i trawiennego. Terapia nerwu błędnego to delikatne i efektywne podejście, które pomaga w przywracaniu równowagi autonomicznego układu nerwowego, co może przynieść ulgę dzieciom z różnorodnymi dolegliwościami zdrowotnymi.

zdj

Poprawa funkcji organizmu

Terapia nerwu błędnego jest szczególnie korzystna dla dzieci, które zmagają się z: zaburzeniami trawienia, takimi jak refluks, zaparcia, czy bóle brzucha, problemy z oddychaniem, w tym astma i nawracające infekcje dróg oddechowych, trudnościami w regulacji emocji, nadpobudliwością, lękiem, stresem problemami z układem odpornościowym, takimi jak częste infekcje, dysautonomią lub zaburzeniami równowagi autonomicznego układu nerwowego

zdj

Zrównoważenie

Regularne sesje terapeutyczne mogą znacząco wpłynąć na zdrowie i samopoczucie dziecka, pomagając w przywróceniu równowagi organizmu i wspierając zdrowy rozwój. Metoda ta jest odpowiednia dla dzieci od 3. roku życia.

Zobacz, co zyskujesz

1 Poprawa równowagi emocjonalnej

Terapia nerwu błędnego pomaga dzieciom lepiej zarządzać emocjami, redukując objawy lęku, stresu i nadpobudliwości. Dzięki temu dzieci mogą lepiej funkcjonować w codziennych sytuacjach, odczuwając większy spokój.


2 Wspomaganie funkcji odpornościowych

Stymulacja nerwu błędnego wzmacnia układ odpornościowy, co zmniejsza częstotliwość infekcji i wspiera ogólną odporność organizmu, co jest szczególnie korzystne dla dzieci borykających się z nawracającymi infekcjami.


3 Lepsza regulacja układu nerwowego

Terapia nerwu błędnego pomaga regulować autonomiczny układ nerwowy, co skutkuje poprawą zdolności organizmu do samoregulacji, wspierając zdrowy rozwój i równowagę fizjologiczną dziecka.


element

“Każdy z nas ma moc samo-uzdrowienia. Przewaga dzieci, polega na tym, że nie mają one jeszcze zdolności do racjonalizacji i oceny procesu. Są, by czuć. Są, by przyjmować.”

Marianna Gierszewska

element